Itt megtalálod a GTA San Andreas általam írt végigjátszását.

 

 

Los Santos küldetések

 

Bevezetés- Pattanjunk a BMX-re, és menjünk a házunkba (a térképen CJ ikon).

 

Sweet & Kendl- A biciklin kövessük a fiúkat, ne maradjunk le nagyon. Érdemes vigyázni a Ballas-osokkal, ahogy melléd érnek, elkezdenek lőni.

 

Ryder- Ryder-nek nagyon nem tetszik a sérónk, úgyhogy első utunk a borbélyhoz vezet. Menjünk be az üzletbe, majd a piros karikába sétálva válasszuk ki a nekünk megfelelő frizurát (tekintettel a pénztárcánk vastagságára). Miután visszaértünk Ryder-hez, ő átküld minket a pizzériába. Miután bezavar az ebédünkbe (ki akarja rámolni a helyet, de a dolog kissé rosszul sül el) vigyük vissza a házába.

 

 

 

Tagging up Turf- Ebben a küldetésben Sweetnek kell segíteni lefújni néhány rivális banda graffitijét. Ez amúgy a játék további részében mellékküldetésként is szolgál (100 graffiti van, a festékszórót pedig a Johnson House hálójában dugták el). Az agresszívan közeledő bandatagoknak a képét le lehet fújni.

 

Cleaning the Hood- Vigyük el Ryder-t a kábszerárusok terjesztési fészkéhez, és nyírjuk ki a négy emberkét.

 

 

 

Drive-Thru- Vigyük el a fiúkat az étteremhez, és amint feltűnnek a Ballas-osok, eredjünk utánuk. Párszor lökjük neki őket a szembesávnak, és máris ég a kocsijuk.

 

Drive-by- Ez egy síma lőgyakorlat, a végén megspékelve némi Ballas-vadászattal. A kétcsillagos körözést az autófestő műhelyben letudhatjuk.

 

Sweet`s Girl- Hajtsunk gyorsan a kívánt pozícióra, és lőjük szét a Ballas-mocskokat. Akik spórolnának a lőszerrel, választhatják a gázolásos érkezést is.

 

Cesar Vialpando- Menjünk a garázshoz, és hozzuk el a lowrider aútót. Ide ezentúl visszatérhetünk autókat tuningolni. Ahogy megérkeztünk a találkozóra, kezdjük el táncoltatni a kocsit a ritmusnak megfelelően (amikor a nyíl a karikába ér), és a kívánt irányban (amerre a nyíl mutat) a NUM2, NUM4, NUM6, illetve a NUM8 gombokkal.

 

Home Invasion- Ryder-rel napkelte előtt kell kirámolni az ezredes házát (lopakodni az ALT-tal lehet). Bár látszólag öt láda van, az ágy alatt megkaphatjuk a hatodikat is. Ezzal a technikával a legtöbb házat ki lehet rámolni, csak kell hozzá pontosan ez az autó (este 10 után a konditeremmel szemben lévő sorházak udvarán van).

 

Catalyst- Miután megöltük a két hullámban támadó ellenfeleket, ugorjunk fel a vonatra, és dobáljuk (a jobb klikket lenyomva tartva szabályozhatjuk az erőt) Ryder kezébe a ládákat.

 

Robbing Uncle Sam- A falon átmászv intézzük el a Nemzeti Gárda embereit, és lőjük ki a kapunyitó szerkezetet. Ezt csináljk meg a hangárral is, és miután tiszta a levegő, száljunk a targoncába és pakoljuk a ládákat a kocsiba. A targonca emelőjét a NUM2-vel illetve a NUM8-al irányíthatjuk. Amúgy Ryder elég nagy pancser az ellenséges katonák távoltartásában, úgyhogy ha meghalljuk, hogy lő, siessünk a segítségére.

 

 

 

OG Loc- Miután a börtönből a ma szabadúlt Jeffet elfurikáztuk a haverjához (eléggé gáz alak...) pattanjunk a motorra, és kövessük Freddy-t. Mivel állandóan megáll, hogy cukkoljon, nem túl nehéz a dolgunk, mert még lőnünk sem kell rá. Egy városnéző körút után leszáll a motorról, és pár ballas mellett kinyírhatjuk őt is.

 

Running Dog- Miután Smoke lelőtte az egyik emberkét, szaladhatunk a másk után. Itt jön le, hogy a kövér ember (tehát ha úgy adódik, mi sem) nem tud átugrani a kerítés fölött... Kis sprintelés után nyírjuk ki a fazont arzenálunk tetszőleges darabjával.

 

Wrong Side of the Tracks- Ahoz képest, hogy én mennyit szenvedtem vele, egyáltalán nem nehéz pálya. Miután elvittük Smoke-ot a Unity Station-höz, pattanjunk a motorra és eredjünk a vonat után. Semmit nem kell lőjünk, Smoke elintézi a Vagos-okat, ha mi mindig a sínek jobb oldalán maradunk (és nem a síneken!). Így kikerülhetjük a szembejövő vonatokat is.

 

High stakes, Lowrider- Egy síma autóverseny, az elején mindenkit le lehet szorítani a pályáról. A félénkebbek felnitrózhatják a kocsijukat. Amúgy a küldetést lowrider autóval kell elvállalni.

 

Just Business- Egy nagyobb kaliberű lövöldözős pálya, a kedvenceim közé tartozik. Csak megyünk és kilőjük Smoke orra elől a zsarukat, ha guggolunk karcolás nélkül megúszhatjuk a kalandot. A végén a motoros üldözésben szedjük le a többi motorost (a robbanó ládák jól jöhetnek), de a kamionra nem érdemes lőszert pocsékolni.

 

-

 

Life`s a Beach- Annyira nem könnyű pálya, nekem csak harmadszorra sikerült. A tengerpartra érve beszéljünk a DJ-vel, és kezdjünk el vele táncolni. A dolog hasonlít a lowridereshez, csak most a WASD-vel irányítunk. Ha megvan a kocsi, vigyük a garázshoz.

 

Madd Dogg`s Rhymes- Egy igen élvezetes küldetés, amelynek keretében a helyi nagymenőtől kell meglovasítsunk egy könyvet. Lopakodással a hátuk mögé kerülve, hangos lőfegyver használata nélkül (értsd: kés, ököl, boxer, golfütő, stb.) likvidáljuk az őröket, de amint megkaptuk a cuccost már keménykedhetünk. Ahalott ipséktől elvett hangtompítós pisztoly golyóival spóroljunk, még jól jöhetnek.

 

Management Issues- Szerezzük meg a testőr kocsiját, és (lehetőleg kevés kárt okozva benne) vigyük a díjátadási ceremóniához. Ha megsérül irány a Pay and Spray. Ahogy beszállt az ipse, padlógázzal hajtsunk a mólóhoz, és dobjuk a vízbe a kocsit.  A manőver közben célszerű kiugrani.

 

House Party- Mielőtt elmennénk OG kiszabadulási/visszatérési (?) bulijára öltözzünk át és csináltassunk új sérót. Tankoljnk fel rendesen lőszerből, mert igen élvezetes bandaháborúnak nézünk elébe. A Ballas-ok három hullámban támadnak, és az örökérvényű igazság (legugolva karcolások nélkül úszod meg a legkeményebb csatákat) természetesen itt is működik.

 

Burning Desire- Miután felvettük a sikátorban eldugott molotov-koktél csomagot, menjünk a Vagos-ok házához. Járjuk körbe az épületet, és végezzünk a mexikóiakkal, majd minden ablakba hajítsunk egy-egy koktélt. Az átvezető anim után menjünk be az égő házba, és a konyhából vegyük fel a tűzoltó készüléket. Ha kihoztuk a lányt, máris a barátnőnkké válik, tehát bizonyos időközönként el kell majd vinnünk enni/inni, másként megharagszik, és a mutató lemegy nulla százalékra. Az a legrosszabb, hogy bármilyen szabadidős tevékenységed közben (értsd: bandaháború, rendőrvadászat, stb.) képes megzavarni a telefonhívásaival...

 

Gray Imports- Menjünk a dokkokhoz és guggolva rontsunk be. A robbanó hordókkal elintézhetjük a legtöbb embert és járművet. Az épületbe a zárszerkezet kilövésével juthatunk be. Innen elég könnyű lesz a dolgunk, mivel tízméterenként kapunk életet vagy pajzsot. Ha eljutottunk az oroszig, fussunk utána, a ránk lövöldöző emberkékkel mit sem törődve, és egy Tec9-el vagy egy Mac10-el (ezekkel lehet futs közben lőni) állandóan lőjük a tarkóját. Egy idő után összeesik.

 

Doberman- Ez a küldetés két remek új pontot vezet be a játékba. Az első a fegyverboltban való vásárlás lehetősége, a másik pedig a területekért folytatott bandaháború. Menjünk a Glen Partkba, és kössünk bele pár Ballas-ba. Ha a terület a radaron pirosan kezdett villogni, kiprovokáltuk a háborút. Ahogy megöltük a több hullámban támadó ellenfeleket, a terület a miénk. Ezt a későbbiekben támadások is érhetik, tehát meg kell védenünk, hogy a miénk maradhasson.

 

Los Sepulcros- Egy síma autós üldözéssel egybekötött lövöldözős küldetés, maradjunk leguggolva, és használjuk a temető nyújtotta fedezékeket.

 

Reuniting the Families- Miután megkaptuk az irányítást, a zsarukkal mit sem törődve rontsunk be a házba, ahol lassan, gugolva intézzük el a kommandósokat. A hazafelé úton vigyázzunk a kocsira kapaszkodó zsarukkal.

 

 

 

Green Sabre- Nem a legszebb küldetések egyike, de a történetről inkább nem mondok el semmit. Üljünk be Cesar kocsijába, és az átvezető anim után száguldjunk segíteni Sweet-nek. Ha végeztünk a Ballas-okkal a zsaruk elfognak, elveszik minden fegyverünk, és kidobnak a nagy semmi közepén Angel Pine-ban. Los Santos-ban többé nincs mit keresnünk, és az összes elfoglalt területünk is odalesz.

 

 

 

Vidéki küldetések

 

Badlands- Ha valamilyen úton-módon eljutottunk a jelzett pozícióra, nyírjuk ki az őröket, és az emberkét is. Ha beszállt a kocsijába, egészen San Fierro-ig követhetjük, úgyhogy inkább intézzük el hamar, és ne valami tömegpusztító fegyverrel, mert le is kell fényképezzük a holttestet.

 

Tanker Commander- Igazi meglepetés van a küldetés intrójában, amit csak a régebbi GTA-zók fognak megérteni, de lesz még nagyobb is... Miután a lány ( na, Catalina) (!) elronttta a rablós dolgokat, kössük el a tartálykocsit (csatoljuk a kamionhoz). Az üldözőink megkeseríthetik a dolgunkat, úgyhogy egyből száljunk ki, és végezzünk velük. Ha leszállítottuk az árut, még visszamehetünk a benzinkút mellé hasonló küldetésekért.

 

Body Harvest- Menjünk be a farmra, és intézzük el a jómunkásembereket. Ha megvan a kombájn, menjünk Truth farmjára, jó útvonalat ajánlani nem tudok, én még San Fierro-ba is betévedtem.

 

Against All Odds- Dobjunk egy kis Satchel-t a széfre, majd távolról robbantsuk fel (takarékoskodjunk az anyaggal, máskor még jól jöhet). Ha megvan a zseton, hajtsunk Dillmore-ba, a festőműhelybe, majd vissza Catalina-hoz.

 

Local Liquor Store- Ha megkaptuk az irányítást, a Quad-dal maradjunk szorosan a rablók nyomában, Catalina majd leszedi őket. Ha mind elestek, szedjük össze a táskákat, és menjünk Catalina viskójához.

 

Small Town Bank- Miután beindúlt a riasztó, a shotgun-nal lőjük szét a három ATM-et és szedjük össze a pénzt. A zsarukkal  a sikátorban végezzünk, és a motoron kövessük Catalina-t. Ha elkapták mentsük meg, és vigyük a házához.

 

Wu Zi Mu- Na ebben az átvezető animban meg lehet kapni a GTA3 főszereplőjét, igaz, kocsit a háttérben. Amúgy síma autóversenyről van szó, jó autóval menjünk oda, mert azzal kell induljunk. A checkpoint-okat nyílegyenesen, a terepen átvágva érhetjük el, a vízzel vigyázzunk.

 

Farewell, My Love...- Ugyanaz a pálya, csak fordítva. Nem kell az eleén elsők legyünk, mert hegyen lefelé rá lehet fázni a dologra, és jó autóval sem kell menjünk, mert kapunk egyet.

 

Are You Going to San Fierro?- Égessük fel a kábszerültetvényt, majd a rakétavetővel lőjük le a helikoptert. Truth autóját a legkönnyebben a vasúti síneken juttathatjuk el San Fierro-ba.

 

 

 

San Fierro küldetések

 

 

 

Wear Flowers in your Hair- Egyszerű városnézés, hajtsunk az egyik ponttól a másikig. Itt az alkalom San Fierro felfedezésére (szép kis város).

 

555 We Tip- A parkolóházban intézzük el a fiút, és vegyük el a ruháját. A DA-t onnan ismered meg, hogy amikor kiszáll, odavág neked egy viddelakocsit-ot, ha valaki más száll be, üsd ki. Vidd gyorsan a garázsba, és tömesd tele kokóval. Sértetlenül vidd a parkolóházba, és hívd a zsarukat. Poénos küldetés.

 

Deconstruction- A szomszédos építőtelepre kell menjünk, ahol a személyzet gyors létszámleépítése után vágjuk magunk a buldózerbe. Romboljuk le a viskókat (vállalkozó kedvűek az építődarúba is beülhetnek!), majd az építésvezetőt (miután bezárkózott a WC-be) lökjük a gödörbe, és falazzuk be (a betonkeverővel tolass a gödör elé).

 

Photo Opportunity- Menünk a kívánt pontra, és szálljunk be Cesar kocsijába. Óvatosan vigyük el Angel Pine-ba, majd a tetőről fényképezzük le a fontos emberek arcát.

 

 

 

Jizzy-  Egy hosszabb küldetés, ami fokozatosan nehezedik. Először egy lányt kell elfuvarozzuk a kívánt helyre, majd meg kell mentenünk időre kettőt. Ezalatt próbáljuk ne összetörni a kocsit, mert az autós üldözés csak most jön, ez előtt érdemes beszerezni pár hőkövető rakétát.

 

-

 

Back to Scool- A játék egyik mellékküldetése, ami szerintem az egyik legélvezetesebb pálya! Pár küldetésen át lényegében megtanít autót vezetni, persze a vedd be a 180 fokos kanyart-nál hardcore-abb feladatokra kell gondolni. A következő pályát úgy oldhatjuk fel, hogy az előzőre kapunk egy érmet. Az autós suliban amúgy tudunk szerezni még egy barátnőt, ha imponálni akarunk neki, hízzunk el.

 

Mountain Cloud Boys- Miután a vak fiút elkísértük a találka helyszínére, lőjük ki a vietnámiakat, és pattanjunk a kocsiba. A járgányt forgassuk úgy, hogy Wozzie ki tudja lőni a többi kocsit.

 

Ran Fa Li- Menjünk a reptér parkolójába, és vegyük el az autót. Jussunk el vele a kikötőbe egy darabban, az üldözőinket rázzuk le.

 

T-Bone Mendez- Egy kellemesebb motoros küldetés. Az ellenfeleket nem kell lelőnünk, hanem csak melléjük hajtva a LCTRL-al lopjuk el a csomagokat. A küldetésnek időhatára is van, a motorosok nem juthatnak el a találkapontra.

 

Mike Toreno- Miután körbefuttattak a városon, kössünk ki a reptérnél, és a rádiójelet követve keressük meg a furont (a kifutópálya közelében lesz). Kövessük, amíg ki nem szállnak az emberkék, ezután végezzünk velük, és a kocsijukkal. Rendőri kísérettel hajtsunk a Pay and Spray-be, és ennyi.

 

Outrider- Mielőtt felszállnánk a motorra, gyűjtsük be a rakétavetőt és a mesterlövészpuskát. Száguldjunk a furgon előtt, és semmisítsük meg a barikádokat, még mielőtt a furgon odaérne. Vigyázzunk a mesterlövészekkel. Ha vége a küldetésnek, sprinteljünk az építőtelep melletti házunkba, a hármas szintű körözést ott letudhatjuk.

 

Snail Trail- Vegyük fel a csőben eldugott puskát, és fussunk az állomáshoz. A motorral kövessük a vonatot, majd a riportert, tisztes távolból. Nem szabad megijesztenünk. Ha eltaxizott a kikötőbe, a mesterlövésszel szedjük le őt is, és a partnerét is. Repülővel menjünk vissza San Fierro-ba, a jegy csak 500 dollár.

 

Ice Kold Killa- Menjünk Jizzy-hez, és miután a testőrök nem engednek be, lőjük szét a kocsija kerekeit. Magát az autót püföljük addig, amíg a motorház füstölni nem kezd, de ne gyújtsuk fel. Ezután a deszkákon jussunk fel a hídra, majd a tetőn át be Jizzy-hez. Az átvezető után váltsunk uzikra, és szedjük le a testőröket. Az ajtónál is lesz kettő, velük vigyázni kell. Miután Jizzy beűlt a kocsijába, egy motoral menjünk utána, és sorozzuk meg az autót, amíg ki nem gyúl. Ha Jizzy kiszállt, lőjük le, és vegyük el a telefonját. Egy tipp: a kocsit ne rakétavetővel szedjük le, mert bukjuk a küldetést.

 

 

 

Pier 69- Másszunk fel Cesar-hoz, (én két lépcsőt is kaptam az épület megkerülése közben), és szedjük le a mesterlövésszel Mendez embereit. Ugorjunk le, és pár emberke után szedjük le magát T-Bone-t is, ha túl sok golyót kaptunk volna, menjünk be az étterembe. Az átvezető után ugorjunk a vízbe, és ússzunk Ryder után. A hajóval kövessük, és közben sorozzuk az uzival, előbb-utóbb csak felrobban. Irány Los Santos, és a repülővel vissza San Fierro-ba.

 

 

 

Air Raid- A következő (igen jól kitalált) küldetések elvállalásához meg kell vennünk Zero modellboltját. Ezen a pályán az idő lejártáig kell kitartanunk, az ellenséges modelleket lövöldözve.

 

Suply Lines- Egy nagyon jó repülős pálya, ha elsőre nem jön össze, másodszorra sikerülni fog. A térképen jelzett járműveket kell megsemmísíteni a modellel, amielőtt az üzemanyag elfogyna. Takarékoskodjunk, mert még vissza is kell repülni a bolt tetejére.

 

Toreno`s Last Flight- Mielőtt elvállalnánk a küldetést, szerezzünk be egy hőkövető rakétát (a reptéren van két tartály között). Menjünk a kívánt helyre, és nyírjuk ki az emberkéket. Amikor a helikopter felszállt, ne vegyük fel a program álltal jelzett rakétát, hanem a miénkkel pörköljünk a gép után. Ha leszedtük, vége a küldetésnek.

 

Lure- Vegyük fel a dzsippet, és sértetlenül vigyük el Angel Pine-ba. Ahogy megjöttek a motorosok, kezdjünk el tépni, mert le kell rázzuk őket, anélkül, hogy kiszállnánk a kocsiból, lehetőleg azelőtt, hogy szétlőnének. Én nekitereltem őket egy-egy fának...

 

Amphibious Assault- Úszkáljunk végig a megjelölt útvonalon, és vegyük fel a kést. Ússzunk be a hajóhoz lehetőleg úgy, hogy ne vegyenek észre, mert így megszabadulunk pár bekapott golótól. A hajón lopakodva végezzünk az őrökkel, és miután letettük a cuccost ússzunk ki a partra. Mejegyzés: Ahhoz, hogy elvállalhassuk ezt a küldetést, szügségünk van minimum 20 százalékos tüdőkapacításra. Ezt úgy érhetjük el, hogy sokat úszkálunk a víz alatt.

 

Da Nang Thang- Lődözzünk le minden célszemélyt a helikopterből. Miután lezuhantunk, és minden fegyverünk elúszott, menjünk fel a kompra, és pár őrt szereljünk le a Tec9-éről. Menjünk a túszokhoz, majd az irányító fülkébe, végezzünk a ninjával, és hajókázzunk a partra.

 

Yay Ka-Boom-Boom- Vegyük el a kocsit, és vigyük a gyárhoz. Szálljunk ki, és intézzük el az őröket. Parkoljunk le az épület hátszó részében, és az utánpótlással mit sem törődve fussunk, mielőtt a bomba felrobbanna. Ezután kapunk egy telefont, ami a sivatagba invitál. Megkapjuk a lehetőséget az autószalon megvételére, és megnyílik az egész játéktér (a sivatagban van egy bázis, amit nyilvánvalóan az Area 51 után mintáztak, ha életben akarunk maradni, messze kerüljük el).

 

New Model Army- Egy terepasztal-csata. A helikoptert irányítjuk, tisztítsuk meg a kocsi előtt az utat. A hordókat emeljük fel, a hídakat a bázisról vigyük el a folyókra, a tankokra dobjuk a bázisról hozott bombákat. Van két tartalék helikopter, és egy tartalék autó. Ha ezzel kész vagyunk, Zero RC boltja napi 5000-et termel nekünk.

 

Zeroing in- A következő pár küldetést az autószalon megvétele után vállalhatjuk el. Ebben egy autó után hagyott mobiltelefon-jeleket kell követnünk (minél gyorsabban), és az így bemért kocsit -miután pár koccintással kiszedtük belőle a sofőrt- visszavinnünk a garázsba.

 

Test Drive- Most két kocsit kell ellopnunk egy konkurens autókereskedésből, ugrassunk ki az emeletről és kövessük Cesar-t. A kocsinkban van nitró.

 

Costums Fast Track- Hajtsunk Cesar-ral a kikötőbe, és a daruval emeljük le a kompról a három konténert (az egyikben van a kocsi, amit keresünk). Ha kész vagyunk, szálljunk ki, lőjük szét az alkalmatlankodókat, és menjünk az új kocsival a garázshoz.

 

Puncture Wounds- Egy száguldó autót kéne megállítanunk. Előzzük meg, és dobjuk elé a gumilyukasztó-alkalmatosságunkat (ebből csak három van). Ha megvan az autó, hajtsunk a garázsba vele. Innentől az autószalon napi 8000-et termel.

 

 

 

Sivatagi küldetések

 

 

 

Monster- Egy tipikus járd körbe időre a megyét küldetés, 6:30 előtt vissza kell érjünk, ami nem nehéz, ha mindig nyílegyenesen a következő chekpoint-hoz hajtunk. Ezután a küldetés után hív Jethro, és felajánl pár autóversenyt, mindegyik megnyeréséért 10.000-et kapunk - ez még jól fog jönni.

 

-

 

Highjack- Vegyük fel Cesar-t, és hajtsunk a kamion után. Az ajtaja mellett (bal oldalon) kell menni, tartani a sebességet és a távolságot amíg Cesar átugrik. Ezután csak vissza kell vinni a garázsba.

 

Interdiction- Menjünk a sivatagba, az egyik pontról vegyük fel a rakétákat, és hajtsunk a másikra. Meg kell védenünk a helikoptert, úgy hogy a többit lelőjük. Ha ez megvan, menjünk a harmadik pontra, és szerezzük meg a csomagot. Ennyi.

 

Werdant Meadows- Toreno közli, hogy megvehetjük 80.000-ért a közeli repteret (kissé lepukkant a hely...), úgyhogy gyűjtögessük a pénzt, enélkül nem jutunk tovább.

 

Learning to Fly- Ez a repülős iskola (szerintem túl rövid lett... ), a feladatok nem túl nehezek, 3-4 nekifutással meg lehet oldani. Egy tipp minden repülős kalandhoz: a kerekeket mindig húzzuk be, mert a légellenállás miatt a motor is lefulladhat.

 

N.O.E.- Itt kamatoztathatjuk az iskolában szerzett tapasztalatainkat. A lényeg, hogy közel repülve a talajhoz, időre jussunk el Angel Pine-ba, és vissza. Egy jó útvonal: a Sherman gát fölött el, tengerszinten repülni, Tierra Robada-n át, hidak alatt el, reptér fölött végig, ki az autópályára, Whetstone mellett kijutni Angel Pine-ba, és a nyílt vizen vissza. Az idő miatt amúgy nem nagyon kell aggódni.

 

Stowaway- Elsőre talán kicsit lehetetlennek tűnik. de pont a gép nyomában, padlógázzal haladva, lehetőleg kikerülve a kidobott hordókat, feljuthatunk még a felszállás előtt. Ha bent vagyunk, ne használjunk lőfegyvert, a katana-val irtsuk az ellent, a hordókkal itt is vigyázzunk. Ha a gép elnéptelenedett, dobjuk le a bombát, és (lehetőleg az ejtőernyővel) ugorjunk ki. Élvezzük a szabadesést, ne nyissunk túl korán (az életedet is elunod, ha 1000 méterről csigatempóban kell leereszkedned). Az érkezésünknél kerüljük el az 51-es bázist (a játékban amúgy Area 69 a neve).

 

 

 

Black Projekt- Egy kemény lövöldözős küldetésnek nézünk elébe, ahol rendesen betankolhatunk M4-es lőszerből: be kell hatolnunk a 69-es bázisra. A mesterlövésszel kintről szedjük le a látható embereket, különös tekintettel a tornyokban lévőkre. Menjünk be, és szedjük fel a golyóálló mellényt, ilyenből a pálya során még kapunk párat. Végezzünk a kertben mászkáló őrökkel (ha lefülelnek, az sem baj, a pályán nem kell lopakodni, kapunk kíséretet rendesen), és másszunk be a szellőzőn. A föld  alatt ha lehet még nagyobb a népsűrűség, én itt fedezékről fedezékre haladtam a hangtompítóssal. Ha eljutottunk a laborba, vegyük fel a mágneskártyát, és a lépcsőházban guggolva végezzünk a katonákkal. Lent megtaláljuk, amit kerestünk, egy idegen technológián alapuló jetpack-et. Kapjuk magunkra, és repüljünk vele Truth-hoz, vigyázzunk, hogy ne lőjenek le.

 

 

 

Green Go- Most munkába foghatjuk az előző küldetésben megszerzett jetpack-et. Repüljünk Las Venturas-ba, és a vonat végében landolva intézzük el az ürgét. Előre haladva lőjük szét a társait is, a jelzett ládákkal együtt. Ha mevan, amit kerestünk, vigyük vissza a reptér-re. A jutalmunk a jetpack, valamint a napi 10000 dollár, amit a reptér termel. Ennyit a sivatagról.

 

Las Venturas küldetések

 

Fender Ketchup- Wozzie nagy bulit csinál a városban, úgyhogy a következő pár küldetésben a kaszinójánál fogunk segédkezni. Jelenleg nincs más dolgunk, mint a kocsi szélvédőjére kötözött emberkét furikázni. Hajtsunk jó gyorsan, kézifékezzünk a kanyaroknál, de ne öljük meg. A hármas szintű körözéssel vigyük vissza a Négy Sárkány-ba.

 

Explosive Situation- Ezúttal dinamitot kell szereznünk, úgyhogy hajtsunk a bányába. Ha lent vagyunk, a dömperrel szedjük szét a ládákat, és belőlük vegyük fel a négy bombát (időre). Ha ez megvan, már csak ki kell jutni a helyről a pályatervező által kitalált roppant fantáziadús útvonalon a motorral (hogy miért ne lehetne szétlőni azt a pár rosszarcot...).

 

Architectural Espionage- Menjünk a kaszinóhoz, (bent a minigunt ne nagyon mutogassuk!) és miután a recepciós felvilágosítást adott a tervek hollétéről menjünk fel a harmadikra. Az őr bezavar a képbe, úgyhogy egyel lenneb rongáljuk meg a légkondit, kis pánikot keltve ezzel. Ezután vissza az irodába, fotozzuk le a terveket, majd jussunk ki az épületből.

 

Key to Her Heart- Most a Caligula`s Palace egyik krupiéját kell elcsábítsuk. Kövessük tisztes távolból a szexboltba, majd miután átöltöztünk, a házába. Üssük le a hozzá igyekvő emberkét, és lépjünk a helyére. Ha ez megvan, megkaptunk még egy barátnőt, foglalkozzunk vele rendszeresen.

 

Dam and Blast- Egy remek kommandós hangulatú küldetés. Menjünk a reptérre a gépért, majd elérve a kívánt magasságot és pozíciót, ugorjunk ki belőle. Nyissunk alacsonyan, egy félórás szöszmöszölés elrontja a hangulatot. Ha leértünk szedjük fel a kést, és gyilkoljuk le vele az emberkéket (én hangtompítóssal vittem végig a pályát). Bent tegyünk bombát a generátorokra, és jussunk ki a felszínre. Ha leugrottunk, a gát aljában lévő hidroplán helikopterrel menjünk vissza Las Venturas-ba.

 

Cop Wheels- A küldetés egyáltalán nem olyan nehéz, mint ahogy elsőre tűnik. Négy rendőrmotort kell ellopjunk időre, és leszállítani a kocsinkhoz. Ajánlatos használni a csillagokat meg a Pay`n Spray-t, és a motorok környékén ólálkodó zsarukat üssük el (ha felszállnak, estig üldözhetjük őket). Minden motorra jut kb. három perc.

 

You`ve Had Our Chips- Fedezékről-fedezékre haladva nyírjuk ki az emberkéket, guggolva közlekedjünk. A feladatunk szétlőni a jelzett gépeket. A küldetés sokkal egyszerűbb, ha úgy jutunk be a raktárba, hogy a kocsiban űlő alakok nem vesznek észre.

 

 

 

 

 

Up, up, and Away!- A helyszínre egy gyors motorral menjünk, és a Patriot-nak kinyíló kapun húzzunk be. Az épület biztonságos árnyékából (a tetőn álló emberkék nem lőhetnek le) intézzünk el mindenkit. Ezután tisztítsuk le a tetőt, majd a raktárat. Ennek a háta mögött jussunk el egy nagyobb térre, majd a ládákon át fel a helikopterhez. A rögzített gépágyúval szedjük le a tiszteletünkre kiküldött Apache-okat. Ha tiszta a környék, vágjuk magunk a Leviathan-ba, és a mágnes fel-le emelgetésével kössük el a jelzett furgont. Már csak a repterünkre kell szálítsuk.

 

 

 

Don Peyote- Nincs más dolgunk mint egy szikla tetejéről lehozni Truth koma két barátját, Maccer-t, és Kent Paul-t (!). Szerezzünk egy járgányt, és vigyük őket a kígyófarmra. Ott a kellemetlenkedő gazdákat lőjük le, majd menjünk a fiúkkal a Caligulához, ahol éppen megszáll egy haverjuk, Ken Rosenberg (!!!).

 

Intensive Care- Menjünka kórházba, és vegyük üldözőbe a három mentőautót. Lökjük meg őket, amelyik elkezd menekülni, eredjünk a nyomába. Lőjük ezerrel, majd, ha a mafiózókat kivégeztük, lopjuk el. Vigyük a húsüzemhez, az üldözőket próbáljuk meg lerázni.

 

The Meat Business- Vigyük Rosenberg-et a találkozóra. Miután Johnny szívrohamot kapott, töltsük be az M4-est, és szedjünk szét mindenkit. Ha kijutottunk, irány a Caligula.

 

Misapproproiation- A küldetésben, ha jól vettem le, meg kell ölni azt a csomó ügynököt, szét kell szedni a helit, stb. Mivel amikor itt voltam eléggé pénz és lőszer szűkében voltam, egyszerűen elkaptam a reptérről a jetpack-et, és a célpont fölé repülve pár golyóval a másvilágra küldtem. A táskát is vegyük fel.

 

Fish in a Barrel- Ez nem is egy küldetés, csak egy átvezető anim.

 

Madd Dogg- Az egykori rapper elég depi a háza kirablása és a menedzsere halála után (hmmm...). Most azt találta ki, hogy leugrik egy ház tetejéről. Szedjük fel a furgont, és zuhanás közben próbáljuk elkapni. A korházba is be kell vigyük, az úton próbáljunk ne zötyögni.

 

Freefall- Egy nehezebb küldetés. Vegyük el a Dodót, és menjünk a kívánt pozíció fele, jóval magasabban annál. Ahogy feltűnik a gép kanyarodjunk utána, zuhanórepülésben utol lehet érni. Bent végezzünk mindenkivel, majd tegyük le a gépet Venturas-ban.

 

Night Noon- Ebben a küldetésben pontot kell tegyünk Pulaski földi pályafutására. Ahogy megkaptuk az irányítást, ízzitsuk be az M4-est, és Pulaski helyett a kocsiját lőjük, a kerekeit. Ahogy elindult kövessük a homokfutóval, pár sorozattal szedjük szét a kocsiját, majd őt is.

 

Saint Mark`s Bistro- Repülünk Liberty City-be, és öljük meg a bisztróban lévő emberkéket. A hentelés után menjünk haza, és tegyük le a gépet a reptéren.

 

Breaking The Bank at Caligula`s- Ha Millie-től megkaptuk a kártyát, elvállalhatjuk a küldetést. Menjünk a kaszinóba (a fegyvereinket még ne nagyon mutogassuk), és jussunk be a személyzeti részre. Dobjunk füstbombát a szellőzőbe, majd a raktárban feszítsük fel az ajtót a targoncával. ha a fiúk bent vannak, induljunk el a széfhez. Váljunk el tőlük, és egy bombával üssük ki a fenti tartalék generátort. Menjünk vissza, és intézzük el a maffia embereit.Tisztítsuk meg az utat vissza a kocsihoz, majd engedjük ki a sárgákat. Mi ennél parádésabb útvonalon fogunk lelépni, a liftel menjünk a tetőre, majd a kommandósokkal mit sem törődve vegyük el az ejtőernyőt, és ugorjunk le. A küldetés vége a repterünkön lesz, ha eljutottunk oda, örülhetünk a 100000 rongynak.

 

A Home in the Hills- Most vissza kell foglaljuk Madd Dogg házát. Hamar nyissunk, hogy a triádokkal együtt érkezzünk a tetőre. Lőjünk ki mindenkit, és hatoljunk be a házba. Ott is tisztogassunk, és üldözzük Big Poppa-t. A szabadba is menjünk utána, majd a vacak kocsiba pattanva kövessük. Hajtsunk mellé, és pár sorozattal robbantsuk lángra az autóját. Ennyit Las Venturas-ról.

 

Los Santos küldetések - Finálé

 

Vertical Bird- Régi barátunk, Toreno ismét előkerült, hogy menjünk, és lopjunk el neki egy Hydrát. A lopakodós stílust hagyjuk, menjünk a hajóra, és kapcsoljuk ki a légvédelmet. Lopjuk el a madárkát, és körözzünk vele egy keveset. A dolognak hamarosan légiharc jellege lesz, üssük ki a többi gépet, majd a hajókat is. Parkoljunk le a repterünkön, ahol ezenúl megtaláljuk a gépet. Nagyon élvezetes küldetés.

 

Home Coming- Toreno állta a szavát, Sweet-et kiengedték. Menjünk érte és vigyük haza. Ott bandaháboruzós kedve lesz, úgyhogy foglaljuk vissza Grove Street-et. Utánna lövöldözzük le a kábszerárusokat, rosszat tesznek a bandánk egészségének.

 

Beat Down on B Dup- Vigyük Sweet-et a közeli lakótelephez, majd foglaljuk el neki a Glen Park-ot. Ezután lőjük le B Dup testőreit, és menjünk be a házába.

 

Grove 4 Life- A küldetésben vissza kell foglalnunk két területet Idlewood-ban. Toborozzunk bandatagokat, ha nem állnak elénk, hasznosak.

 

Cut Throat Business- Vigyük el Madd Dogg-ot a forgatásra, majd a légpárnás hajóval kövessük OG-t. A parton száljunk át a gokart-ba, és maradjunk a nyomában. Ha eljutottunk a menedzseréhez, végeztünk a küldetéssel.

 

Riot- Tenpenny felmentése elég nagy botrányt kavart a városban, mindenhol égő házak, robbanó autók. Nincs más dolgunk, mint ilyen körülmények közt eljuttatni Sweet-et a Grove Streethez.

 

Los Desperados- Cesar a segítségünkre szorul, úgyhogy toborozzunk össze egy kis bandát, és menjünk a Uniti Station-höz. Itt nincs más dolgunk, mint visszafoglalni Cesar házát, guggolva haladjunk, és szedjük le a Vagos-okat. Ha elértünk a házhoz, legyünk óvatosak a lángszórós, és a rakétavetős emberkékkel. Az utolsó küldetés elvállalásához meg kell szerezzük a város fölött az irányítást (értsd: bandaháború).

 

End of the Line- Ha megvan a területek 35 százaléka, Sweet-nél elvállalhatjuk az utolsó küldetést. Menjünk Smoke fészkéhez, és miután kiderül hogy másként nem jutunk be, lopjuk el a közelben harcoló SWAT tankot. Törjük be vele az ajtót, és hajtsunk végig mindenen és mindenkin az ajtóig. Innen teljesen lineáris pályán kell feljussunk a tetőre, kisebb népírtást rendezve közben. Elsősegélyeket és páncélt találunk. Odafent összefutunk régi haverunkal, úgyhogy intézzük el az előugráló testőreit, majd pár sorozattal (fejbe) őt is. Elég könnyen fog menni, de ez még nem a vége. Időközben megjön Tenpenny is, és ránkgyújtja a házat. Fussunk kifele, előbb végezzünk az ellenségekkel, majd álljunk neki a tűznek, de csak azt oltsuk el, amit feltétlenül muszály. Ha kint vagyunk, Sweet-re rájön a hősködés, és felugrik Tenpenny tűzoltóautójára. Villámgyorsan kövessük, nincs más dolgunk mint menni utánna, amíg a program be nem jelez, hogy le akar esni. Most álljunk alája, és kapjuk el. Innen cserélünk, most lövöldöznünk kell, a tűzoltóra ne pazaroljuk a golyót, inkább csak üldözőinkre. Ha kitartunk egy ideig, Tenpenny lezuhan Grove Street-re, és meghal. Itt a vége a játéknak.