Itt
megtalálod a GTA San Andreas általam írt végigjátszását.
Los
Santos küldetések
Bevezetés-
Pattanjunk a BMX-re, és menjünk a házunkba (a térképen CJ ikon).
Sweet
& Kendl- A biciklin kövessük a fiúkat, ne
maradjunk le nagyon. Érdemes vigyázni a Ballas-osokkal, ahogy melléd érnek,
elkezdenek lőni.
Ryder-
Ryder-nek nagyon nem tetszik a sérónk, úgyhogy első utunk a borbélyhoz vezet.
Menjünk be az üzletbe, majd a piros karikába sétálva válasszuk ki a nekünk
megfelelő frizurát (tekintettel a pénztárcánk vastagságára). Miután
visszaértünk Ryder-hez, ő átküld minket a pizzériába. Miután bezavar az
ebédünkbe (ki akarja rámolni a helyet, de a dolog kissé rosszul sül el) vigyük
vissza a házába.
Tagging
up Turf- Ebben a küldetésben Sweetnek kell segíteni
lefújni néhány rivális banda graffitijét. Ez amúgy a játék további részében
mellékküldetésként is szolgál (100 graffiti van, a festékszórót pedig a Johnson
House hálójában dugták el). Az agresszívan közeledő bandatagoknak a képét le
lehet fújni.
Cleaning
the Hood- Vigyük el Ryder-t a kábszerárusok terjesztési fészkéhez, és nyírjuk
ki a négy emberkét.
Drive-Thru-
Vigyük el a fiúkat az étteremhez, és amint feltűnnek a Ballas-osok, eredjünk
utánuk. Párszor lökjük neki őket a szembesávnak, és máris ég a kocsijuk.
Drive-by-
Ez egy síma lőgyakorlat, a végén megspékelve némi Ballas-vadászattal. A
kétcsillagos körözést az autófestő műhelyben letudhatjuk.
Sweet`s
Girl- Hajtsunk gyorsan a kívánt pozícióra, és lőjük szét a Ballas-mocskokat.
Akik spórolnának a lőszerrel, választhatják a gázolásos érkezést is.
Cesar
Vialpando- Menjünk a garázshoz, és hozzuk el a lowrider aútót. Ide ezentúl visszatérhetünk autókat tuningolni. Ahogy
megérkeztünk a találkozóra, kezdjük el táncoltatni a kocsit a ritmusnak
megfelelően (amikor a nyíl a karikába ér), és a kívánt irányban (amerre a nyíl
mutat) a NUM2, NUM4, NUM6, illetve a NUM8 gombokkal.
Home
Invasion- Ryder-rel napkelte előtt kell kirámolni az ezredes házát (lopakodni
az ALT-tal lehet). Bár látszólag öt láda van, az ágy alatt megkaphatjuk a
hatodikat is. Ezzal a technikával a legtöbb házat ki lehet rámolni, csak kell
hozzá pontosan ez az autó (este 10 után a konditeremmel szemben lévő sorházak
udvarán van).
Catalyst-
Miután megöltük a két hullámban támadó ellenfeleket, ugorjunk fel a vonatra, és
dobáljuk (a jobb klikket lenyomva tartva
szabályozhatjuk az erőt) Ryder kezébe a ládákat.
Robbing
Uncle Sam- A falon átmászv intézzük el a Nemzeti Gárda
embereit, és lőjük ki a kapunyitó szerkezetet. Ezt csináljk meg a hangárral is,
és miután tiszta a levegő, száljunk a targoncába és pakoljuk a ládákat a
kocsiba. A targonca emelőjét a NUM2-vel illetve a NUM8-al irányíthatjuk. Amúgy
Ryder elég nagy pancser az ellenséges katonák távoltartásában, úgyhogy ha
meghalljuk, hogy lő, siessünk a segítségére.
OG
Loc- Miután a börtönből a ma szabadúlt Jeffet elfurikáztuk a haverjához (eléggé
gáz alak...) pattanjunk a motorra, és kövessük
Freddy-t. Mivel állandóan megáll, hogy cukkoljon, nem túl nehéz a dolgunk, mert
még lőnünk sem kell rá. Egy városnéző körút után leszáll a motorról, és pár
ballas mellett kinyírhatjuk őt is.
Running
Dog- Miután Smoke lelőtte az egyik emberkét, szaladhatunk a másk után. Itt jön
le, hogy a kövér ember (tehát ha úgy adódik, mi sem) nem tud átugrani a kerítés
fölött... Kis sprintelés után nyírjuk ki a fazont
arzenálunk tetszőleges darabjával.
Wrong
Side of the Tracks- Ahoz képest, hogy én mennyit szenvedtem vele, egyáltalán
nem nehéz pálya. Miután elvittük Smoke-ot a Unity
Station-höz, pattanjunk a motorra és eredjünk a vonat után. Semmit nem kell lőjünk, Smoke elintézi a Vagos-okat, ha mi mindig a
sínek jobb oldalán maradunk (és nem a síneken!). Így kikerülhetjük a szembejövő
vonatokat is.
High
stakes, Lowrider- Egy síma autóverseny, az elején mindenkit le lehet szorítani
a pályáról. A félénkebbek felnitrózhatják a kocsijukat. Amúgy a küldetést
lowrider autóval kell elvállalni.
Just
Business- Egy nagyobb kaliberű lövöldözős pálya, a kedvenceim
közé tartozik. Csak megyünk és kilőjük Smoke orra elől a zsarukat, ha guggolunk
karcolás nélkül megúszhatjuk a kalandot. A végén a
motoros üldözésben szedjük le a többi motorost (a robbanó ládák jól jöhetnek),
de a kamionra nem érdemes lőszert pocsékolni.
-
Life`s
a Beach- Annyira nem könnyű pálya, nekem csak harmadszorra sikerült. A
tengerpartra érve beszéljünk a DJ-vel, és kezdjünk el vele táncolni. A dolog
hasonlít a lowridereshez, csak most a WASD-vel irányítunk. Ha megvan a kocsi,
vigyük a garázshoz.
Madd
Dogg`s Rhymes- Egy igen élvezetes küldetés, amelynek keretében a helyi
nagymenőtől kell meglovasítsunk egy könyvet.
Lopakodással a hátuk mögé kerülve, hangos lőfegyver használata nélkül (értsd:
kés, ököl, boxer, golfütő, stb.) likvidáljuk az őröket, de amint megkaptuk a cuccost már keménykedhetünk. Ahalott ipséktől
elvett hangtompítós pisztoly golyóival spóroljunk, még jól jöhetnek.
Management
Issues- Szerezzük meg a testőr kocsiját, és (lehetőleg kevés kárt okozva benne)
vigyük a díjátadási ceremóniához. Ha megsérül irány a Pay and Spray. Ahogy
beszállt az ipse, padlógázzal hajtsunk a mólóhoz, és
dobjuk a vízbe a kocsit. A manőver
közben célszerű kiugrani.
House
Party- Mielőtt elmennénk OG kiszabadulási/visszatérési (?) bulijára öltözzünk
át és csináltassunk új sérót. Tankoljnk fel rendesen
lőszerből, mert igen élvezetes bandaháborúnak nézünk elébe. A Ballas-ok három
hullámban támadnak, és az örökérvényű igazság (legugolva karcolások nélkül
úszod meg a legkeményebb csatákat) természetesen itt is működik.
Burning
Desire- Miután felvettük a sikátorban eldugott molotov-koktél csomagot, menjünk
a Vagos-ok házához. Járjuk körbe az épületet, és végezzünk a mexikóiakkal, majd
minden ablakba hajítsunk egy-egy koktélt. Az átvezető anim után menjünk be az
égő házba, és a konyhából vegyük fel a tűzoltó készüléket. Ha kihoztuk a lányt,
máris a barátnőnkké válik, tehát bizonyos időközönként el kell majd vinnünk enni/inni, másként megharagszik, és a mutató lemegy
nulla százalékra. Az a legrosszabb, hogy bármilyen szabadidős tevékenységed
közben (értsd: bandaháború, rendőrvadászat, stb.) képes megzavarni a
telefonhívásaival...
Gray
Imports- Menjünk a dokkokhoz és guggolva rontsunk be.
A robbanó hordókkal elintézhetjük a legtöbb embert és járművet. Az épületbe a
zárszerkezet kilövésével juthatunk be. Innen elég könnyű lesz a dolgunk, mivel
tízméterenként kapunk életet vagy pajzsot. Ha eljutottunk az oroszig, fussunk
utána, a ránk lövöldöző emberkékkel mit sem törődve, és egy Tec9-el vagy egy
Mac10-el (ezekkel lehet futs közben lőni) állandóan lőjük a tarkóját. Egy idő
után összeesik.
Doberman-
Ez a küldetés két remek új pontot vezet be a játékba. Az első a fegyverboltban
való vásárlás lehetősége, a másik pedig a területekért folytatott bandaháború.
Menjünk a Glen Partkba, és kössünk bele pár Ballas-ba. Ha a terület a radaron
pirosan kezdett villogni, kiprovokáltuk a háborút. Ahogy megöltük a több
hullámban támadó ellenfeleket, a terület a miénk. Ezt a későbbiekben támadások
is érhetik, tehát meg kell védenünk, hogy a miénk
maradhasson.
Los
Sepulcros- Egy síma autós üldözéssel egybekötött lövöldözős küldetés, maradjunk
leguggolva, és használjuk a temető nyújtotta
fedezékeket.
Reuniting
the Families- Miután megkaptuk az irányítást, a zsarukkal
mit sem törődve rontsunk be a házba, ahol lassan, gugolva intézzük el a
kommandósokat. A hazafelé úton vigyázzunk a kocsira kapaszkodó zsarukkal.
Green
Sabre- Nem a legszebb küldetések egyike, de a történetről inkább nem mondok el
semmit. Üljünk be Cesar kocsijába, és az átvezető anim után száguldjunk
segíteni Sweet-nek. Ha végeztünk a Ballas-okkal a zsaruk
elfognak, elveszik minden fegyverünk, és kidobnak a nagy semmi közepén Angel
Pine-ban. Los Santos-ban többé nincs mit keresnünk, és az összes elfoglalt
területünk is odalesz.
Vidéki
küldetések
Badlands-
Ha valamilyen úton-módon eljutottunk a jelzett pozícióra, nyírjuk ki az őröket,
és az emberkét is. Ha beszállt a kocsijába, egészen San Fierro-ig követhetjük,
úgyhogy inkább intézzük el hamar, és ne valami tömegpusztító fegyverrel, mert
le is kell fényképezzük a holttestet.
Tanker
Commander- Igazi meglepetés van a küldetés intrójában, amit csak a régebbi
GTA-zók fognak megérteni, de lesz még nagyobb is...
Miután a lány (jó na, Catalina) (!) elronttta a rablós
dolgokat, kössük el a tartálykocsit (csatoljuk a kamionhoz). Az üldözőink
megkeseríthetik a dolgunkat, úgyhogy egyből száljunk ki, és végezzünk velük. Ha
leszállítottuk az árut, még visszamehetünk a benzinkút mellé hasonló
küldetésekért.
Body
Harvest- Menjünk be a farmra, és intézzük el a jómunkásembereket. Ha megvan a
kombájn, menjünk Truth farmjára, jó útvonalat ajánlani nem tudok, én még San
Fierro-ba is betévedtem.
Against
All Odds- Dobjunk egy kis Satchel-t a széfre, majd távolról robbantsuk fel
(takarékoskodjunk az anyaggal, máskor még jól jöhet). Ha megvan a zseton,
hajtsunk Dillmore-ba, a festőműhelybe, majd vissza Catalina-hoz.
Local
Liquor Store- Ha megkaptuk az irányítást, a Quad-dal maradjunk szorosan a
rablók nyomában, Catalina majd leszedi őket. Ha mind elestek, szedjük össze a
táskákat, és menjünk Catalina viskójához.
Small
Town Bank- Miután beindúlt a riasztó, a shotgun-nal lőjük szét a három ATM-et
és szedjük össze a pénzt. A zsarukkal a sikátorban végezzünk, és a motoron kövessük
Catalina-t. Ha elkapták mentsük meg, és vigyük a
házához.
Wu
Zi Mu- Na ebben az átvezető animban meg lehet kapni a
GTA3 főszereplőjét, igaz, kocsit a háttérben. Amúgy síma autóversenyről van
szó, jó autóval menjünk oda, mert azzal kell
induljunk. A checkpoint-okat nyílegyenesen, a terepen átvágva érhetjük el, a
vízzel vigyázzunk.
Farewell,
My Love...- Ugyanaz a pálya, csak fordítva. Nem kell
az eleén elsők legyünk, mert hegyen lefelé rá lehet fázni a dologra, és jó
autóval sem kell menjünk, mert kapunk egyet.
Are
You Going to San Fierro?- Égessük fel a kábszerültetvényt, majd a rakétavetővel
lőjük le a helikoptert. Truth autóját a legkönnyebben a vasúti síneken
juttathatjuk el San Fierro-ba.
San
Fierro küldetések
Wear
Flowers in your Hair- Egyszerű városnézés, hajtsunk az egyik ponttól a másikig.
Itt az alkalom San Fierro felfedezésére (szép kis város).
555
We Tip- A parkolóházban intézzük el a fiút, és vegyük
el a ruháját. A DA-t onnan ismered meg, hogy amikor kiszáll, odavág neked egy
viddelakocsit-ot, ha valaki más száll be, üsd ki. Vidd gyorsan a garázsba, és
tömesd tele kokóval. Sértetlenül vidd a parkolóházba, és hívd a zsarukat. Poénos küldetés.
Deconstruction-
A szomszédos építőtelepre kell menjünk, ahol a személyzet
gyors létszámleépítése után vágjuk magunk a buldózerbe. Romboljuk le a viskókat
(vállalkozó kedvűek az építődarúba is beülhetnek!), majd az építésvezetőt
(miután bezárkózott a WC-be) lökjük a gödörbe, és falazzuk be (a betonkeverővel
tolass a gödör elé).
Photo
Opportunity- Menünk a kívánt pontra, és szálljunk be Cesar kocsijába. Óvatosan
vigyük el Angel Pine-ba, majd a tetőről fényképezzük le a fontos emberek arcát.
Jizzy- Egy hosszabb küldetés, ami
fokozatosan nehezedik. Először egy lányt kell
elfuvarozzuk a kívánt helyre, majd meg kell mentenünk időre kettőt. Ezalatt próbáljuk ne összetörni a kocsit, mert az autós
üldözés csak most jön, ez előtt érdemes beszerezni pár hőkövető rakétát.
-
Back
to Scool- A játék egyik mellékküldetése, ami szerintem
az egyik legélvezetesebb pálya! Pár küldetésen át lényegében megtanít autót
vezetni, persze a vedd be a 180 fokos kanyart-nál hardcore-abb feladatokra kell gondolni. A következő pályát úgy oldhatjuk
fel, hogy az előzőre kapunk egy érmet. Az autós suliban amúgy tudunk szerezni
még egy barátnőt, ha imponálni akarunk neki, hízzunk el.
Mountain
Cloud Boys- Miután a vak fiút elkísértük a találka helyszínére, lőjük ki a
vietnámiakat, és pattanjunk a kocsiba. A járgányt forgassuk úgy, hogy Wozzie ki
tudja lőni a többi kocsit.
Ran
Fa Li- Menjünk a reptér parkolójába, és vegyük el az autót. Jussunk el vele a
kikötőbe egy darabban, az üldözőinket rázzuk le.
T-Bone
Mendez- Egy kellemesebb motoros küldetés. Az ellenfeleket nem kell lelőnünk, hanem
csak melléjük hajtva a LCTRL-al lopjuk el a csomagokat. A küldetésnek időhatára
is van, a motorosok nem juthatnak el a találkapontra.
Mike
Toreno- Miután körbefuttattak a városon, kössünk ki a reptérnél, és a
rádiójelet követve keressük meg a furont (a kifutópálya közelében lesz).
Kövessük, amíg ki nem szállnak az emberkék, ezután végezzünk velük, és a
kocsijukkal. Rendőri kísérettel hajtsunk a Pay and Spray-be, és ennyi.
Outrider-
Mielőtt felszállnánk a motorra, gyűjtsük be a rakétavetőt és a mesterlövészpuskát.
Száguldjunk a furgon előtt, és semmisítsük meg a barikádokat, még mielőtt a
furgon odaérne. Vigyázzunk a mesterlövészekkel. Ha vége a küldetésnek,
sprinteljünk az építőtelep melletti házunkba, a hármas szintű körözést ott
letudhatjuk.
Snail
Trail- Vegyük fel a csőben eldugott puskát, és fussunk az állomáshoz. A
motorral kövessük a vonatot, majd a riportert, tisztes távolból. Nem szabad
megijesztenünk. Ha eltaxizott a kikötőbe, a mesterlövésszel szedjük le őt is,
és a partnerét is. Repülővel menjünk vissza San Fierro-ba, a jegy csak 500
dollár.
Ice
Kold Killa- Menjünk Jizzy-hez, és miután a testőrök nem engednek be, lőjük szét
a kocsija kerekeit. Magát az autót püföljük addig, amíg a motorház füstölni nem
kezd, de ne gyújtsuk fel. Ezután a deszkákon jussunk fel a hídra, majd a tetőn
át be Jizzy-hez. Az átvezető után váltsunk uzikra, és szedjük le a testőröket.
Az ajtónál is lesz kettő, velük vigyázni kell. Miután Jizzy beűlt a kocsijába,
egy motoral menjünk utána, és sorozzuk meg az autót, amíg ki nem gyúl. Ha Jizzy
kiszállt, lőjük le, és vegyük el a telefonját. Egy tipp: a kocsit ne
rakétavetővel szedjük le, mert bukjuk a küldetést.
Pier
69- Másszunk fel Cesar-hoz, (én két lépcsőt is kaptam az épület megkerülése
közben), és szedjük le a mesterlövésszel Mendez embereit. Ugorjunk le, és pár
emberke után szedjük le magát T-Bone-t is, ha túl sok golyót kaptunk volna,
menjünk be az étterembe. Az átvezető után ugorjunk a vízbe, és ússzunk Ryder
után. A hajóval kövessük, és közben sorozzuk az uzival, előbb-utóbb csak
felrobban. Irány Los Santos, és a repülővel vissza San Fierro-ba.
Air
Raid- A következő (igen jól kitalált) küldetések
elvállalásához meg kell vennünk Zero modellboltját. Ezen a pályán az idő
lejártáig kell kitartanunk, az ellenséges modelleket lövöldözve.
Suply
Lines- Egy nagyon jó repülős pálya, ha elsőre nem jön össze, másodszorra
sikerülni fog. A térképen jelzett járműveket kell megsemmísíteni a modellel,
amielőtt az üzemanyag elfogyna. Takarékoskodjunk, mert még vissza is kell
repülni a bolt tetejére.
Toreno`s
Last Flight- Mielőtt elvállalnánk a küldetést, szerezzünk be egy hőkövető
rakétát (a reptéren van két tartály között). Menjünk a kívánt helyre, és
nyírjuk ki az emberkéket. Amikor a helikopter felszállt, ne vegyük fel a
program álltal jelzett rakétát, hanem a miénkkel pörköljünk a gép után. Ha
leszedtük, vége a küldetésnek.
Lure-
Vegyük fel a dzsippet, és sértetlenül vigyük el Angel Pine-ba. Ahogy megjöttek
a motorosok, kezdjünk el tépni, mert le kell rázzuk
őket, anélkül, hogy kiszállnánk a kocsiból, lehetőleg azelőtt, hogy
szétlőnének. Én nekitereltem őket egy-egy fának...
Amphibious
Assault- Úszkáljunk végig a megjelölt útvonalon, és vegyük fel a kést. Ússzunk
be a hajóhoz lehetőleg úgy, hogy ne vegyenek észre, mert így megszabadulunk pár
bekapott golótól. A hajón lopakodva végezzünk az őrökkel, és miután letettük a
cuccost ússzunk ki a partra. Mejegyzés: Ahhoz, hogy elvállalhassuk ezt a
küldetést, szügségünk van minimum 20 százalékos tüdőkapacításra. Ezt úgy
érhetjük el, hogy sokat úszkálunk a víz alatt.
Da
Nang Thang- Lődözzünk le minden célszemélyt a helikopterből. Miután
lezuhantunk, és minden fegyverünk elúszott, menjünk fel a kompra, és pár őrt
szereljünk le a Tec9-éről. Menjünk a túszokhoz, majd az irányító fülkébe,
végezzünk a ninjával, és hajókázzunk a partra.
Yay
Ka-Boom-Boom- Vegyük el a kocsit, és vigyük a gyárhoz. Szálljunk ki, és
intézzük el az őröket. Parkoljunk le az épület hátszó részében, és az
utánpótlással mit sem törődve fussunk, mielőtt a bomba felrobbanna. Ezután
kapunk egy telefont, ami a sivatagba invitál. Megkapjuk a lehetőséget az
autószalon megvételére, és megnyílik az egész játéktér (a sivatagban van egy
bázis, amit nyilvánvalóan az Area 51 után mintáztak, ha életben akarunk
maradni, messze kerüljük el).
New
Model Army- Egy terepasztal-csata. A helikoptert irányítjuk, tisztítsuk meg a
kocsi előtt az utat. A hordókat emeljük fel, a hídakat a bázisról vigyük el a
folyókra, a tankokra dobjuk a bázisról hozott bombákat. Van két tartalék
helikopter, és egy tartalék autó. Ha ezzel kész vagyunk, Zero RC boltja napi
5000-et termel nekünk.
Zeroing
in- A következő pár küldetést az autószalon megvétele
után vállalhatjuk el. Ebben egy autó után hagyott mobiltelefon-jeleket kell
követnünk (minél gyorsabban), és az így bemért kocsit -miután pár koccintással
kiszedtük belőle a sofőrt- visszavinnünk a garázsba.
Test
Drive- Most két kocsit kell ellopnunk egy konkurens autókereskedésből,
ugrassunk ki az emeletről és kövessük Cesar-t. A kocsinkban van nitró.
Costums
Fast Track- Hajtsunk Cesar-ral a kikötőbe, és a daruval emeljük le a kompról a
három konténert (az egyikben van a kocsi, amit keresünk). Ha kész vagyunk,
szálljunk ki, lőjük szét az alkalmatlankodókat, és menjünk az új kocsival a
garázshoz.
Puncture
Wounds- Egy száguldó autót kéne megállítanunk. Előzzük meg, és dobjuk elé a
gumilyukasztó-alkalmatosságunkat (ebből csak három van). Ha megvan az autó,
hajtsunk a garázsba vele. Innentől az autószalon napi 8000-et termel.
Sivatagi
küldetések
Monster-
Egy tipikus járd körbe időre a megyét küldetés, 6:30 előtt vissza kell érjünk, ami nem nehéz, ha mindig nyílegyenesen a
következő chekpoint-hoz hajtunk. Ezután a küldetés
után hív Jethro, és felajánl pár autóversenyt, mindegyik megnyeréséért
10.000-et kapunk - ez még jól fog jönni.
-
Highjack-
Vegyük fel Cesar-t, és hajtsunk a kamion után. Az ajtaja mellett (bal oldalon)
kell menni, tartani a sebességet és a távolságot amíg
Cesar átugrik. Ezután csak vissza kell vinni a garázsba.
Interdiction-
Menjünk a sivatagba, az egyik pontról vegyük fel a rakétákat, és hajtsunk a
másikra. Meg kell védenünk a helikoptert, úgy hogy a többit lelőjük. Ha ez
megvan, menjünk a harmadik pontra, és szerezzük meg a csomagot. Ennyi.
Werdant
Meadows- Toreno közli, hogy megvehetjük 80.000-ért a
közeli repteret (kissé lepukkant a hely...), úgyhogy gyűjtögessük a pénzt,
enélkül nem jutunk tovább.
Learning
to Fly- Ez a repülős iskola (szerintem túl rövid lett...
), a feladatok nem túl nehezek, 3-4 nekifutással meg
lehet oldani. Egy tipp minden repülős kalandhoz: a kerekeket mindig húzzuk be,
mert a légellenállás miatt a motor is lefulladhat.
N.O.E.- Itt kamatoztathatjuk az iskolában szerzett
tapasztalatainkat. A lényeg, hogy közel repülve a talajhoz, időre jussunk el
Angel Pine-ba, és vissza. Egy jó útvonal: a Sherman gát fölött el,
tengerszinten repülni, Tierra Robada-n át, hidak alatt el, reptér fölött végig,
ki az autópályára, Whetstone mellett kijutni Angel Pine-ba, és a nyílt vizen
vissza. Az idő miatt amúgy nem nagyon kell aggódni.
Stowaway-
Elsőre talán kicsit lehetetlennek tűnik. de pont a gép
nyomában, padlógázzal haladva, lehetőleg kikerülve a kidobott hordókat,
feljuthatunk még a felszállás előtt. Ha bent vagyunk, ne használjunk
lőfegyvert, a katana-val irtsuk az ellent, a hordókkal itt is vigyázzunk. Ha a
gép elnéptelenedett, dobjuk le a bombát, és (lehetőleg az ejtőernyővel)
ugorjunk ki. Élvezzük a szabadesést, ne nyissunk túl korán (az életedet is elunod,
ha 1000 méterről csigatempóban kell leereszkedned). Az érkezésünknél kerüljük
el az 51-es bázist (a játékban amúgy Area
Black
Projekt- Egy kemény lövöldözős küldetésnek nézünk elébe, ahol rendesen
betankolhatunk M4-es lőszerből: be kell hatolnunk a 69-es bázisra. A
mesterlövésszel kintről szedjük le a látható embereket, különös tekintettel a
tornyokban lévőkre. Menjünk be, és szedjük fel a golyóálló mellényt, ilyenből a
pálya során még kapunk párat. Végezzünk a kertben mászkáló őrökkel (ha
lefülelnek, az sem baj, a pályán nem kell lopakodni, kapunk kíséretet
rendesen), és másszunk be a szellőzőn. A föld
alatt ha lehet még nagyobb a népsűrűség, én itt
fedezékről fedezékre haladtam a hangtompítóssal. Ha eljutottunk a laborba,
vegyük fel a mágneskártyát, és a lépcsőházban guggolva végezzünk a katonákkal.
Lent megtaláljuk, amit kerestünk, egy idegen technológián alapuló jetpack-et.
Kapjuk magunkra, és repüljünk vele Truth-hoz, vigyázzunk, hogy ne lőjenek le.
Green
Go- Most munkába foghatjuk az előző küldetésben megszerzett jetpack-et.
Repüljünk Las Venturas-ba, és a vonat végében landolva intézzük el az ürgét.
Előre haladva lőjük szét a társait is, a jelzett ládákkal együtt. Ha mevan,
amit kerestünk, vigyük vissza a reptér-re. A jutalmunk a jetpack, valamint a
napi 10000 dollár, amit a reptér termel. Ennyit a sivatagról.
Las
Venturas küldetések
Fender
Ketchup- Wozzie nagy bulit csinál a városban, úgyhogy
a következő pár küldetésben a kaszinójánál fogunk segédkezni. Jelenleg nincs
más dolgunk, mint a kocsi szélvédőjére kötözött emberkét furikázni. Hajtsunk jó
gyorsan, kézifékezzünk a kanyaroknál, de ne öljük meg. A hármas szintű
körözéssel vigyük vissza a Négy Sárkány-ba.
Explosive
Situation- Ezúttal dinamitot kell szereznünk, úgyhogy hajtsunk a bányába. Ha
lent vagyunk, a dömperrel szedjük szét a ládákat, és belőlük vegyük fel a négy
bombát (időre). Ha ez megvan, már csak ki kell jutni a helyről a pályatervező
által kitalált roppant fantáziadús útvonalon a
motorral (hogy miért ne lehetne szétlőni azt a pár rosszarcot...).
Architectural
Espionage- Menjünk a kaszinóhoz, (bent a minigunt ne nagyon mutogassuk!) és
miután a recepciós felvilágosítást adott a tervek hollétéről menjünk fel a
harmadikra. Az őr bezavar a képbe, úgyhogy egyel lenneb rongáljuk meg a
légkondit, kis pánikot keltve ezzel. Ezután vissza az irodába, fotozzuk le a
terveket, majd jussunk ki az épületből.
Key
to Her Heart- Most a Caligula`s Palace egyik krupiéját kell
elcsábítsuk. Kövessük tisztes távolból a szexboltba, majd miután átöltöztünk, a
házába. Üssük le a hozzá igyekvő emberkét, és lépjünk a helyére. Ha ez megvan,
megkaptunk még egy barátnőt, foglalkozzunk vele rendszeresen.
Dam
and Blast- Egy remek kommandós hangulatú küldetés. Menjünk a reptérre a gépért,
majd elérve a kívánt magasságot és pozíciót, ugorjunk ki belőle. Nyissunk
alacsonyan, egy félórás szöszmöszölés elrontja a hangulatot. Ha leértünk
szedjük fel a kést, és gyilkoljuk le vele az emberkéket (én hangtompítóssal
vittem végig a pályát). Bent tegyünk bombát a generátorokra, és jussunk ki a
felszínre. Ha leugrottunk, a gát aljában lévő hidroplán helikopterrel menjünk
vissza Las Venturas-ba.
Cop
Wheels- A küldetés egyáltalán nem olyan nehéz, mint
ahogy elsőre tűnik. Négy rendőrmotort kell ellopjunk
időre, és leszállítani a kocsinkhoz. Ajánlatos használni a csillagokat meg a
Pay`n Spray-t, és a motorok környékén ólálkodó zsarukat
üssük el (ha felszállnak, estig üldözhetjük őket). Minden motorra jut kb. három
perc.
You`ve
Had Our Chips- Fedezékről-fedezékre haladva nyírjuk ki az emberkéket, guggolva
közlekedjünk. A feladatunk szétlőni a jelzett gépeket. A küldetés sokkal
egyszerűbb, ha úgy jutunk be a raktárba, hogy a kocsiban űlő alakok nem vesznek
észre.
Up,
up, and Away!- A helyszínre egy gyors motorral menjünk, és a Patriot-nak
kinyíló kapun húzzunk be. Az épület biztonságos árnyékából (a tetőn álló
emberkék nem lőhetnek le) intézzünk el mindenkit. Ezután tisztítsuk le a tetőt,
majd a raktárat. Ennek a háta mögött jussunk el egy nagyobb térre, majd a
ládákon át fel a helikopterhez. A rögzített gépágyúval szedjük le a
tiszteletünkre kiküldött Apache-okat. Ha tiszta a környék, vágjuk magunk a
Leviathan-ba, és a mágnes fel-le emelgetésével kössük el a jelzett furgont. Már
csak a repterünkre kell szálítsuk.
Don
Peyote- Nincs más dolgunk mint egy szikla tetejéről
lehozni Truth koma két barátját, Maccer-t, és Kent Paul-t (!). Szerezzünk egy
járgányt, és vigyük őket a kígyófarmra. Ott a kellemetlenkedő gazdákat lőjük
le, majd menjünk a fiúkkal a Caligulához, ahol éppen megszáll egy haverjuk, Ken
Rosenberg (!!!).
Intensive
Care- Menjünka kórházba, és vegyük üldözőbe a három mentőautót. Lökjük meg
őket, amelyik elkezd menekülni, eredjünk a nyomába. Lőjük ezerrel, majd, ha a
mafiózókat kivégeztük, lopjuk el. Vigyük a húsüzemhez, az üldözőket próbáljuk
meg lerázni.
The
Meat Business- Vigyük Rosenberg-et a találkozóra. Miután Johnny szívrohamot
kapott, töltsük be az M4-est, és szedjünk szét mindenkit. Ha kijutottunk, irány
a Caligula.
Misapproproiation-
A küldetésben, ha jól vettem le, meg kell ölni azt a csomó ügynököt, szét kell
szedni a helit, stb. Mivel amikor itt voltam eléggé
pénz és lőszer szűkében voltam, egyszerűen elkaptam a reptérről a jetpack-et,
és a célpont fölé repülve pár golyóval a másvilágra küldtem. A táskát is vegyük
fel.
Fish
in a Barrel- Ez nem is egy küldetés, csak egy átvezető anim.
Madd
Dogg- Az egykori rapper elég depi a háza kirablása és a menedzsere halála után
(hmmm...). Most azt találta ki, hogy leugrik egy ház
tetejéről. Szedjük fel a furgont, és zuhanás közben próbáljuk elkapni. A
korházba is be kell vigyük, az úton próbáljunk ne
zötyögni.
Freefall-
Egy nehezebb küldetés. Vegyük el a Dodót, és menjünk a kívánt pozíció fele, jóval
magasabban annál. Ahogy feltűnik a gép kanyarodjunk
utána, zuhanórepülésben utol lehet érni. Bent végezzünk mindenkivel, majd
tegyük le a gépet Venturas-ban.
Night
Noon- Ebben a küldetésben pontot kell tegyünk Pulaski
földi pályafutására. Ahogy megkaptuk az irányítást, ízzitsuk be az M4-est, és
Pulaski helyett a kocsiját lőjük, a kerekeit. Ahogy elindult kövessük a
homokfutóval, pár sorozattal szedjük szét a kocsiját, majd őt is.
Saint
Mark`s Bistro- Repülünk Liberty City-be, és öljük meg
a bisztróban lévő emberkéket. A hentelés után menjünk haza, és tegyük le a
gépet a reptéren.
Breaking
The Bank at Caligula`s- Ha Millie-től megkaptuk a
kártyát, elvállalhatjuk a küldetést. Menjünk a kaszinóba (a fegyvereinket még
ne nagyon mutogassuk), és jussunk be a személyzeti részre. Dobjunk füstbombát a
szellőzőbe, majd a raktárban feszítsük fel az ajtót a targoncával. ha a fiúk bent vannak, induljunk el a széfhez. Váljunk el
tőlük, és egy bombával üssük ki a fenti tartalék generátort. Menjünk vissza, és
intézzük el a maffia embereit.Tisztítsuk meg az utat
vissza a kocsihoz, majd engedjük ki a sárgákat. Mi ennél parádésabb útvonalon
fogunk lelépni, a liftel menjünk a tetőre, majd a kommandósokkal mit sem
törődve vegyük el az ejtőernyőt, és ugorjunk le. A küldetés vége a repterünkön
lesz, ha eljutottunk oda, örülhetünk a 100000 rongynak.
A
Home in the Hills- Most vissza kell foglaljuk Madd
Dogg házát. Hamar nyissunk, hogy a triádokkal együtt érkezzünk a tetőre. Lőjünk
ki mindenkit, és hatoljunk be a házba. Ott is tisztogassunk, és üldözzük Big
Poppa-t. A szabadba is menjünk utána, majd a vacak kocsiba pattanva kövessük.
Hajtsunk mellé, és pár sorozattal robbantsuk lángra az autóját. Ennyit Las
Venturas-ról.
Los
Santos küldetések - Finálé
Vertical
Bird- Régi barátunk, Toreno ismét előkerült, hogy menjünk, és lopjunk el neki
egy Hydrát. A lopakodós stílust hagyjuk, menjünk a hajóra, és kapcsoljuk ki a
légvédelmet. Lopjuk el a madárkát, és körözzünk vele egy keveset. A dolognak
hamarosan légiharc jellege lesz, üssük ki a többi gépet, majd a hajókat is.
Parkoljunk le a repterünkön, ahol ezenúl megtaláljuk a gépet. Nagyon élvezetes
küldetés.
Home
Coming- Toreno állta a szavát, Sweet-et kiengedték. Menjünk érte és vigyük
haza. Ott bandaháboruzós kedve lesz, úgyhogy foglaljuk vissza Grove Street-et.
Utánna lövöldözzük le a kábszerárusokat, rosszat tesznek a bandánk
egészségének.
Beat
Down on B Dup- Vigyük Sweet-et a közeli lakótelephez, majd foglaljuk el neki a
Glen Park-ot. Ezután lőjük le B Dup testőreit, és menjünk be a házába.
Grove
4 Life- A küldetésben vissza kell foglalnunk két
területet Idlewood-ban. Toborozzunk bandatagokat, ha nem állnak elénk,
hasznosak.
Cut
Throat Business- Vigyük el Madd Dogg-ot a forgatásra, majd a légpárnás hajóval
kövessük OG-t. A parton száljunk át a gokart-ba, és maradjunk a nyomában. Ha
eljutottunk a menedzseréhez, végeztünk a küldetéssel.
Riot-
Tenpenny felmentése elég nagy botrányt kavart a városban, mindenhol égő házak,
robbanó autók. Nincs más dolgunk, mint ilyen körülmények közt eljuttatni
Sweet-et a Grove Streethez.
Los
Desperados- Cesar a segítségünkre szorul, úgyhogy toborozzunk össze egy kis
bandát, és menjünk a Uniti Station-höz. Itt nincs más
dolgunk, mint visszafoglalni Cesar házát, guggolva haladjunk, és szedjük le a
Vagos-okat. Ha elértünk a házhoz, legyünk óvatosak a lángszórós, és a
rakétavetős emberkékkel. Az utolsó küldetés elvállalásához meg kell szerezzük a város fölött az irányítást (értsd:
bandaháború).
End
of the Line- Ha megvan a területek 35 százaléka, Sweet-nél elvállalhatjuk az
utolsó küldetést. Menjünk Smoke fészkéhez, és miután kiderül
hogy másként nem jutunk be, lopjuk el a közelben harcoló SWAT tankot. Törjük be
vele az ajtót, és hajtsunk végig mindenen és mindenkin az ajtóig. Innen
teljesen lineáris pályán kell feljussunk a tetőre,
kisebb népírtást rendezve közben. Elsősegélyeket és páncélt találunk. Odafent
összefutunk régi haverunkal, úgyhogy intézzük el az előugráló testőreit, majd
pár sorozattal (fejbe) őt is. Elég könnyen fog menni, de ez még nem a vége.
Időközben megjön Tenpenny is, és ránkgyújtja a házat. Fussunk kifele, előbb
végezzünk az ellenségekkel, majd álljunk neki a tűznek, de csak azt oltsuk el,
amit feltétlenül muszály. Ha kint vagyunk, Sweet-re rájön a hősködés, és
felugrik Tenpenny tűzoltóautójára. Villámgyorsan kövessük, nincs más dolgunk mint menni utánna, amíg a program be nem jelez, hogy
le akar esni. Most álljunk alája, és kapjuk el. Innen cserélünk, most
lövöldöznünk kell, a tűzoltóra ne pazaroljuk a golyót, inkább csak üldözőinkre.
Ha kitartunk egy ideig, Tenpenny lezuhan Grove Street-re, és meghal. Itt a vége
a játéknak.